tisdag 15 november 2011

Hoppas vi ses på fotomässan i helgen!

Nu är det bara några dagar kvar till fotomässan i Stockholm. Bella Pictura ställer ut tillsammans och jag hoppas ni besöker oss. Jag har en bit att åka från Skellefteå, men tar självklart möjligheten att åka för att träffa mina "Bella-vänner", men även en massa andra trevliga människor. De senaste två veckorna har flera fotointresserade personer som jag "pratat med" på fotosidan och på facebook skrivit till mig och sagt att de ska komma fram och hälsa! Jag hoppas att NI gör det:)



Porträtten på Mikael Wiehe tog jag förra hösten i Skellefteå, när han var här för att uppträda. Vi var ute på en promenad i en dryg timme tillsammans. Jag hann ta en del foton, inte så många som jag brukar, men Mikael pratade ju hela tiden. Ja, ni som känner mig förstår att jag hann säga en hel del jag med:)

/Carina

2 kommentarer:

  1. Fotomässan för mej på lördag. :)
    Ska du dit?

    SvaraRadera
  2. Tror aldrig att jag tröttnar på dessa bilder av herr Wiehe:-)
    Du har verkligen lyckats!

    /Anna

    SvaraRadera